1mom1baby_ hazırlık yapılacak bir durum yok 😊 benim bebegime o gün rota aşısının ilk dozu da verildi. Doktor dördünü birden peşpeşe yaptı. Ben kızımın bu kadar ağladığını hayatta görmemiştim. Hatta korktum normal mi falan diye, doktor gülmüştü:))) Eğer ağlamasına dayanamam derseniz tek gitmeyin. Bizler anne olarak çok büyütüyoruz ama bır şey yok aslında. Benim kızımda 2-3 gün Max 37.8 olacak bir ateş yaptı. Bazı bebislerde de halsizlik yapıyormus. Her ihtimale karşı bir calpol yazdirin isterseniz. Duruma göre doktor onayı ile kullanırsınız