Bebeğim 2 aylık hem anne sütü hem mama alıyor aptamil kullandım gazı çok zor çıkıyordu bebelaca geçtim ondada gazı kolay çıkıp karnı şişiyordu gazı çıktığı halde şimdi bebelac gold mu alsam acaba bebelan ile bebelac goldun arasındaki fark ne yardımcı olurmusunuz?