Kızım 1 yaşına girdi. Son günlerde bana aşırı derece düşkün. Gece defalarca emmeye kalkıyor,gündüz her tuvalete gidişim su içişim olay oluyor. O kadar bunalıyorum ki. Oyun oynamaktan,oyuncaklardan nefret ettim. Dışarı çıkartayım diyorum gece uyku uyumayınca gündüz de yemek temizlik olunca enerjim bitiyor. Bazen 8de uyanıyor uykusunu 6-7 saat sonra yapıyor. O saatler geçmek bilmiyor. O uyuyana kadar Harry Potterdaki ruh emiciler tarafından ruhum emilmiş gibi hissediyorum. Uyumaya gittiğinde benim bütün yaşam sevincim,hayata inancım,ruhum her şeyim bitmiş geriye patates çuvalı gibi yığılmış şekilde kalmış hissediyorum.
Sorum;bu çocuklarla nasıl zaman geçiriyorsunuz,rutinleriniz neler?