fik Kızlar bebeğimi nasıl giydirecepimi kestiremiyorum o yüzden ısı ölçer alıp oda ısısına göre giydireyim diyorum kullanan var mı bu cihazı ?
Mercosey fik ben de kullanıyorum güzel pratik telefondan da takip edebiliyorsunuz zaten minicik bir şey.
MeetJoeBlack fik ben de kullanıyorum çok da memnunum. Termostat taktırdık gerçi artık ordan takip ediyorum ama onu da salona koyuyorum.
Nil25 Ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum özellikle yenidoğanken sürekli bakıyordum