Esil0annesi Kızlar.. sezaryen ameliyat izim hala çok belirgin iz için çok çokk etkili bir kreme ihtiyacım var lütfen yardım edin…🙏🏻
izd Esil0annesi contractubex kullanıyorum ama çok uzun olmadı ama bir de silitape soft silikon bant diye bir şey var, sezeryan izi üstüne (veya yara) yapıştırılır orada bir süre bırakılan bir şey, innaılmaz yorumları var, kesin deniyorum
Minigimherseyim BuzluKahve ben kullandım 10 ay oldu ama hala geçmedi iz hatta kelioid oldu kabarıklık var 😫 kendigilinden düzelir mi
Balkabagi Bende contractubex kullanıyorum doğum yapalı 3 ay oldu hala devam ediyorum kullanmaya. Şu an sizinkisi ne durumda
Mevos1423 Balkabagi ay çatlak izine de iyi gelir mi? 🤣 sezaryen izine iyi geliyorsa karnıma bakmak hiç istemiyorum 🥲
Balkabagi Mevos1423 sadece sezeryan izimde kullandım ama izim geçer ve krem artarsa denemeyi düşünüyorum bende.Geçirmezse boşuna almayayım diye
Esil0annesi Minigimherseyim ben hiç bişey kullanmadım yani bana geçiyor iz zamanla dediler ama 1 yıl oldu hala iz çok belirgin
Balkabagi Esil0annesi ilk doğumum o yüzden kimseyle kıyaslayamadım ama ablam bugün gördüğünde bayağı iyi dedi. Başkalarında biraz daha koyu kahverengimsi olduğunu benimkisinin pembeli tonlarda olmasının daha açık renkte kalacağını falan söyledi. Bakalım daha bitmedi kremim düzenli de kullanamadım son 20 gündür ama kremim bittiğinde ne olacak bende merak ediyorum