Merhabalar,
kızım 2 gün sonra 10 aylık olacak. 2 ay önce de işe başladım. Hiç bir problemi olmadı işe başlamamla işgili. Bakıcısı da 3 aydır bizimle ve kızım onu çok seviyor. Ama iki üç gündür işten eve geldiğimde kızım beni görünce önce bi mutlu oluyor kucağıma doğru geliyor, kucağıma alınca ağlama haline geçiyor. Tam bir ağlama değil ama böyle bir şikayet ne istediğini bilememe durumu var. Kucağımda turmanmaya başlıyor. Sonra inmek istiyor gibi yapıyor yere burakınca geri kucak istiyor. Bakıcısıyla bir sorun mu var diye düşündüm ama sürekli kameradan izliyorum gün içinde gayet mutlu, oynuyor konuşuyor. Ama ben gelince bir garip davranıyor. Birde bazen bi ağlama krizine giriyor hiç bir şekilde susturamıyorum ve en son kendini geriye doğru atıyor. Genelde yatakta veya kucağımda oluyor o durumda ama yerde yaparsa diye çok korkuyorum. Sinirlenince sanki kendini o hırsla geriye atıyor gibi ama neye kızıyor neden sakinlemiyor anlayamıyorum da. Bebeği bu şekilde davranan var mı acab?