Elflnaaa Ogretmen123 anladım teşekkür ederim ben sigortalı değilim O yüzden 300 TL yatacak galiba öyle söylemişlerdi
edefneee Ogretmen123 ayy sanırım bende alamıyorum. benimde maaşım yatıyor ama memur değilim 4 aylık doğum iznim var sadece
Oyku_0321 Ogretmen123 yorumlara bakınca en düşük ben mi aldım 21 bin aldım ama daha raporum Ekim 4 de bitecek daha alır mıyım ki
Arya1212 Ogretmen123 merhaba ben 2 aylık hamileyken sigortam yatmaya başladı. Sizce bende alabilecek miyim?