edefneee canım normalde 32.haftada çalışamaz raporu alıp işverene vermen gerek. 37 hafataua kadar da çalıştıysa yine bunu hastaneye söylemen gerekiyodu 32.haftada ona göre rapor düzenleyip çalıştığın günleri de aktarma yapıyar. 37 sonra izne ayriliyosun doğum yaptıktan sonra doğum belgeni işyerine veriyosun paran yatiyo doğum izni bitince