Ky ile altlı üstlü oturuyoruz kp yurtdışında ky ile bi görümcem var ama görümcem okul kazandı gidecek ky evde tek kalcak kp götürmüyor yurtdışına ne yapacağımı bilemedim yukarda tek olması yemeğini tek yemesi sanki bana hep sıkıntı olcakmış gibi ben sürekli beraber yemek yeme taraftarı değilim ama çevre bunun için muhakkak konuşur susmaz umrumda değil zaten ama bilmiyorum ne yapacağımı şaşırdım sıkı fıkı olmak istemiyorum hiç siz olsanız ne yapardınız