sedaozan Yigitefeninannesi_ ilikli kemikleri 1 saat kadar suda bekletiyorum kan vs varsa gitsin diye. Sonra tencereye alıp ağzı kapalı kısık ateşte 10 saat kaynatıyorum ilikler kemiklerden akmış oluyor kemikleri içinden alıp blendrdan geçirip 1 saat daha kaynatıyorum ılık kıvama gelince buz torbalarına tülbentten süzerek doldurup buzluğa atıyorum
Nisay Yigitefeninannesi_ ben çok az bi sirkeli suda bekletiyorum önce sonra süzüp duru su koyuyorum 1 2 saat sürüyo bu işlemler. Sonra kaynatmaya hazırlıyorum su kaynayana kadar kapağı açık sonra kapalı bir şekilde sabahtan akşama kadar kaynatıyorum suyunu sürekli kontrol ediyorum azaldıkça kaynamış su ekliyorum. Yağı ilikleri iyice çıkıyor zaten sonra süzgeçten geçirip buz torbalarına koyuyorum.
Wanderlust sedaozan o kadar kaynatinca suyu da buharlasiyordur kontrol edip ara ara su ekliyor musunuz yoksa ilk basta bol suda mi kaynatiyorsunuz?
sedaozan Mevos1423 hiç duymamıştım ama içine sebze ya da farklı bir şey koymadan çok daha uzun süre kullanılabilir diye biliyorum
Nisay twinkle_twinkle ben çok uzun süre kaynattığım için düdüklü tercih etmiyorum suyu biter çünkü sürekli aç kapa olmasın diye ama kısa süreli kaynatacaksan olur tabi
asmedomom Ben de bir saat kadar suda bekletip düdüklü tencerede 3 4 saat kaynatiyorum. Sonra blenderdan gecirip buz torbalariyla dondurucuya atiyorum. Sirkeyi iliklerin daha kolay ayrilmasi icin atiyorlar, ben kullanmıyorum ama.
sedaozan Wanderlust Estağfirullah sorun yok ☺️ kemikleri hiç saymadım açıkçası büyüklüğüne göre de değişir belki ama ben yuvarlak dilimlenmiş şekillerde alıyorum 15 tane falan koyuyorum sanırım
sedaozan Wanderlust Estağfirullah sorun yok ☺️ kemikleri hiç saymadım açıkçası büyüklüğüne göre de değişir belki ama ben yuvarlak dilimlenmiş şekillerde alıyorum 15 tane falan koyuyorum sanırım
sedaozan Wanderlust Estağfirullah sorun yok ☺️ kemikleri hiç saymadım açıkçası büyüklüğüne göre de değişir belki ama ben yuvarlak dilimlenmiş şekillerde alıyorum 15 tane falan koyuyorum sanırım
sedaozan Wanderlust Estağfirullah sorun yok ☺️ kemikleri hiç saymadım açıkçası büyüklüğüne göre de değişir belki ama ben yuvarlak dilimlenmiş şekillerde alıyorum 15 tane falan koyuyorum sanırım