Liyaa Aminenisaa pişiği daha geçmedi gerçi zor geçicek gibi hemen geçmesini beklemiyor ama artmadıda şuanlık iyi gibi duruyor biraz kullanınca anlaşılır sanırım
Summ Benprima premium kullanıyordum. Hepimizinde bildiği gibi bez fiyatları da fazlasıyla arttı ve rn pahalısı prima alt tarafı çöpe atıyoruz bunları tabi ki cildine uyum saglaması da önemli. Goon aldım 1haftadır kullanıyorum. Geceleri prima takıyorum. Takmadıgım zamanlarda hafifte olsa kızarma oluyor. Gün içinde hava alsın diye altını aldıgım zamanlarda açık bırakıyorum 5dakika da olsa
Onedroplove PoncikKaan çok iyi canım ilk günden beri kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım bir kez tavsiye üzerine molfix kullandım bırakın pişiği mantar oldu bir daha başka bezmi aslaaaaa primadan şaşmam 👍
Valiva Aminenisaa yaptı ama tüm arkadaşlarım bu kadarını prima da yapıyor dedi o yüzden bende normal gördüm