Milanbebek mama un hazırlanması tavsiye edilen bir sıcaklığı var. Ben önceden derece ile ölçerdşm ama sonradan elim alıştı :))) o derecede vermek istemiyor iseniz (yazın öyle yaptım ben) örneğin 100 CC suyun yarınını falan 30-45 derecede ılıttım, mamayı döktüm ve karıştırdım sonra da kaynatılıp soğutulmuş suyu ekledim ve karıştırdım (böyle yapabilirsin demişti doktor, ben 45 derecede mama hazırlayıp aynı ısıda hiç vermedim zira..)