miniikmucizeem Merhaba arkadaşlar üç gün önce kürtaj oldum bi hafta sonra perinatolojiye görünmemi söylediler neden gidiliyor acaba ve perinatolojiye gidildiği zaman muayene usgden mi oluyor alttan mı bilgisi olan paylaşabilir mi
selinismail1 miniikmucizeem ben 5-6 ay gittim Altan da bakıyorlar yukardan da perinatolojı riskli gebeliklere bakıyorlar
Momyofthesun miniikmucizeem orda riskli gebeliklerle ilgileniyorlar diye biliyorum. Sonuçta kürtaj olmuşsunuz rahminizi kadın doğum doktoru da takip edebilir yanlış anlamış olabilirsiniz
ipegimsi miniikmucizeem genetik bir bozukluk mu var yoksa başka bir problem mi var düşük yapmanızın sebebini araştıracaklar ben çapaya gitmiştim ordaki doktorlar mükemmel tavsiye ederim
miniikmucizeem Momyofthesun kadın doğuma randevu aldım yarın gideceğim alttan mı muayene ediyolar acaba
ipegimsi miniikmucizeem ben hamileler için görmüştüm sadece karından amniyotik sıvıdan örnek alıyorlardı