Oğlum 1,5 yaşında doğduğundan beri uğraşıyorum ben. 1 aylık falandı dr anladığında. Çoklu besin ve süt alerjisi var. Ek gıdaya 8. Ayda ancak geçebildik. Emzirdiğimde fışkırarak kusuyordu emzirmeyi kestik. Reflüyü tetikliyordu çünkü. Neocate diye raporlu bi mamaya geçtik 10. Aya kadar onu içti sonra bıraktı. Ek gıdada da patates kabak harici birşey yiyemiyordu. Birde”Allerfree” diye bir bisküvi var o çok güzel hala kahvaltısını onunla yapıyor. Suyla eriterek veriyorum. Gluten, tahıl, kakao, muz, çilek, kayısı, kavun, yumurta, süt, yulaf, domates ve daha birçok şeye alerjisi var. O yüzden biraz zor oluyor. Büyüdükçe gördüğü herşeyi yemek istiyor. Şuan salatalık, havuç, mercimek çorbası, ev yapımı biber salçasıyla şehriye çorbası, mantı, börek, makarna, et, köfte, patates falan gibi şeyler yiyor sadece. Sebze falan yemek istemiyor mesela. Bende sebzeleri mercimek çorbasına koyarak yapıp veriyorum. Patates havuç kabak soğan sarımsak pırasa karnıbahar falan ne olursa