Bnsu14 benim de oğlum 21 aylık, henüz kar yağmıyor yani sular hemen öyle buz tutmaz ayrıca oda ısısı sonuçta neden soğuk gelsin çocuğa. Biz de 21 aylığız Hem emmeyi aynı anda da gece beslenmesini kestik, bende kalktıkca su teklif ediyorum bazen içiyor bazen içmiyor bazen kendisi özellikle su istiyor. Yani gece beslenmesi kesmeye niyetlenip süte başlamak ne kafat doğru ki bence hiç doğru ve mantikli değil. Ben bu yaştan sonra biberon falan uğraşmak istemediğim için ne süt ne mama hiç bir şeye kalkismadim direkt anne sütü olayını sonlandırdık.