Aselsmommy Kan tahlili yaptırmamıza daha çok var ama merak ettim bebeklerin kanı el üstünden alıyor dimi koldan alınması zor olur dite düşünüyorum
Ysgl26 Aselsmommy yenidoğan döneminden el üzerinden alıyorlar. 3 aydan sonra hep koldan aldılar bizden
Aselsmommy beyzacmvrc evet bizim de öyleydi ama dağlık ocağındaki hemşire 9 aylık olduğunda hemogrsm tahlili yaptırın demişti de kafama takıldı gene elden veya topuktan alırlar diye düşündüm İnstagramda koldan falan alındığını okuyunca şaşırdım açıkçası
Aselsmommy Ysgl26 kol dediğimiz bizim verdiğimiz şekilde dimi nasıl durdu da aldılar helal olsun vallahi
Ysgl26 Aselsmommy kız durur mu mümkün değil..elini kolunu bacağını tutuyoruz çığlık kıyamet alıyolar. Ba ası kucağına oturtuyor kolları ı tutuyor ben i elimde telefon bi elimke bacaklaru tutuyorum
Aselsmommy Ysgl26 ay kıyamam kuzum benim yaaa travma resmen sonra çocuklar neden korkuyor korkarlar tabi
Sinem1205 Aselsmommy 9.ay da genel kontrol icin tum degerlerine bakil ve parmaktan alındı 2 3 dakika sürdü ve hiç aglamadi kızım. Tabi alan kişi bebek hemsiresiydi
Aselsmommy Sinem1205 evet dediğiniz doğru bebek hemşiresinin alması lazım diğerler hemen bulamıyor alamıyor falan çok daha zorlaşıyor süreç