Yarın 40 ımız doluyor ama bebegim dogdugundan beri çenesini titretiyor ara sıra aglerkem eger çok ağlarsa katılıyor doktora söylemiştim açlıktan yapar demişti çok acıkınca evet katılıyor ama çene titremesi normal zamanda da yapıyor mesela kucagıma alırken titrettigini fark ediyorum bazen yaşayan varmı ?