2bebegim aynen öyle hazırlıklı gitmeniz çok önemli, ben küçük şişme havuz alıyorum otele, içine su doldurmadan da oyuncak atıyorum oynuyor, havlu seriyorum çimene gölge yere orada yatıyor istediği gibi falan, ev konforunu birazcık da olsa sağlıyorsunuz böyle. Dün bununla ilgili vlog çektim hatta paylaşacağım youtube kanalımda😀 instagramdan hikayelerime bakabilirsiniz küçükken nasıl oyalıyordum diye, holidayandmore.tr hesabım.
Mesela benimki meyveyi çok sever ama sıkılgan öyle mama sandalyesinde oturamaz, yere koydum meyve emziklerden aldım içine kavun karpuz bayılarak kendisi yedi zaman geçirdi öyle😀