Alinaa97 İyi geceler yıllardır geçmeyen sinek ısırığı izleri,yara izleri bunlar için önereceğiniz krem var mı?
umosko Beraninannesii bende sezeryan oldum da 40 gün oldu hala batmalar yaşayabiliyorum bu krem nasıl iz için ve batmalar için iyi gelir mi ferahlatsın istiyorum aslında
Alinaa97 Beraninannesii Ben de yeni sezeryan oldum deneyeceğim,bepanthol zaten kullandığım bi marka teşekkür ederimm😊
Beraninannesii umosko Batmalar için fikrim yok ben iz kalmasın diye kullandım etkilide oldu bence batmalar için doktorunuza bir danışın çünkü benim yaklaşık 20 güne geçmişti acılarım.
umosko Beraninannesii yok acı olarak degilde sıcaklar da terledigi için vs olabilir diye düşünüyorum dıştan görünen hiç bir şey yok çünkü