Arkadaşlar 1 çocuğum var, 38. Haftada bebek ters pozisyonda olduğu için zorunlu olarak sezeryana alındım ve benim için biraz zor geçti diyebilirim suni sancı ile birlikte sezeryan kesinleşmiş olmasına rağmen normal doğum için uğraştılar defalarca çatı muayenesi yaptılar bebeği döndürmeye çalıştılar kendimce araştırma yapmak istedim bazı yerlerde sezeryan kesinleşmiş olsa dahi çatı muayenesi mecburen yapılır yazıyor fakat sezeryanla bir kaç kez doğum yapmış olan bir yakınım da “normal doğum yaptırmazlar artık mecbur sezeryanla olucaksın 2. Çocuğunda yalnızca 1 kez muayene ederler direk sezeryana alırlar” dedi. Şimdi merak ettiğim şey şu 2. Doğumda yine normal doğum için zorlarlar mı ? Ve yine aynı şeyleri yaşar mıyım korkuyorum biraz deneyimi olan varsa yardım edebilir mi acaba ?