Çok az kullandı bebeğim,ek gıda döneminden sonra bizim kurtarıcımız oldu. 425 TL
wakeba yer neresi acaba 300 olur mu
😱😱😱😱😱 daha geçen sene 300 e aldım diye hatırlıyorum 1000 lira olmuş trendyolda
Merhaba, satıldı mı acaba?
albusdumbledore merhaba satıldı evet