Merhaba herkese 27 günlük bebegım emdıkten bır saat sonra sırt üstü yatarken bı anda fışkırır tarzda çok mıktarda kustu emzırdıkten sonra gazını çıkarmıştım ılk peynirlemıs gıbı kustu onda da hafif sarılık vardı ama sonrasında sıvı ve tazyıklı kustu ne yapmalıyım ya da neyden olmuş olabılır acaba