Benim bebeğimde 2 aylıkken yükselmişti karaciğer enzimleri biz her iki haftada tahlil yaptırıyorduk altta yatan bir hastalık varmı diye metabolizma bölümüne ayrı gastroentrolojiye ayrı gidiyordık ve çok şükür ki 10 aylıktan sonra düzene bindi antibiyotik ve de calpol parol şuruplarda yükseltebiliyor geçmiş olsun inşallah 🙏