blself33 ben 2 yaşına kadar ikisine de hiç izletmedim. 2 yaşından sonra da 10 dk ingilizce çizgi film, o da şarkılar izlettim. 3 yaşına doğru süre arttı. Şu an 4,5 yaşında 20 dk geçirmiyorum, çok nadir baba açarsa 30 dk oluyor. Ama ne izlediği çok farkediyor. Mesela bazen aşırı gergin, öfkeli oluyor o zaman diyorum ki çizgi film rahatsız etmiş. Mesela bir dönem paw petrol izliyordu. Onu kesince anlamsız öfkelenmeler azaldı. Ben telefon tablet hiç vermiyorum. Yine baba bazen veriyor onda da fazla olunca bi garipleşiyor. Küçük de daha yeni iki yaşına girdi. Bu zamana kadar abla izlerken onu odaya götürüyorduk. Başka şekilde oyalıyorduk. Artık ına da 10 dk müsade ediyoruz. Şimdilik olumsuz birşey görmedim ama ben genel olarak karşıyım. Çünkü büyük kızımda izlediği ve izlemediği zamanki farkı çok net görüyorum. Bazen hafta sonu, evdeysek ya yemek, ya tv istiyor. Ne oyuncak ne kitapla otalanmıyor. Ama bir süredir hafta sonları açmıyorum baktım kendi kendine bişeyler yapıyor. İnşaat, cimnastik, bebek bakma vs gibi oyunlar kuruyor. Tv bunları engelliyor, yaratıcılığı azaltıyor.