duruguzel Benim şansım eşim bir gün çaışıyor 1 gün evde. Detaylı temizliğimi onun olduğu gün yapıyorum.
Bazen değişiklikler göstersede
Sabah 8 uyanış.
9 kahvaltı yaklaşık 30 dakika sürüyor video izliyoruz video ile yediğinden dolayı değil şarkılarla eğlenmek amacı. Çünkü yemeyceği şeyi telefonlada yemez asla.
9:30-11:00 arası ağırlıkta hamur ve arabalarla oyun.
11-12 arası dışarı çıkıyoruz. Lojmanda 5 kişi düzenli kahve saatimiz var. Onlarında çocukları var. Kızım için iyi oluyor. Orda bişeylerde atıltırıyor.
12 den 15:30′a ya kadar herşey var içinde ara öğün, dans, bebeklerle serbest zaman. Kitap okuma. Hamur ve kum oyunu. Suyla oynama. Kendi halinde oyun kurma. Oyun kurma aşamasına geçince mutfakta yanıma çağırıyorum bende o arada yemeğimi yapıyorum. Bazen mutfakta suyla oynatıyorum yemeğimi yapmak için. Annem yemek yapıyor acıktım diyor yemeğe hazırlıyor kendini☺️
15:30-16:00 arası yemek.
16:00 da abisi eve geliyor o dinlenirken bizde istediği oyuncağını yanına alıp çıkıyoruz dışarı. Parkta oynuyor. Kedi arıyoruz. Çiçek topluyor. Saklambaç oynuyoruz ağaç arkalarına saklanıp. Arkadaşları denk gelir çoğu zaman ya da ablalar onlarla oynuyor.
18:00 eve dönüş ve duş. Eşim gelmiş oluyor. Hep beraber yine yemek faslı. Biraz daha atıştırıyor acıkmışsa.
Saat oluyor 19:00. Babası işe dönene kadar onunla oynuyor. Abisi var ödevleri bitince gelip ilgileniyor.
20:00 mama ve uykuya geçiş.
Çamaşır asma toz alma vs onları beraber yapıyoruz. Namaz saatlerimde bazen sırtıma atlıyor öyle geçiyor. Kuran okurken beraber okuyor benimle 😄 Aklıma gelenler bunlar