Kızlar, kızım 2 ay 23 günlük. 1 buçuk aydan beri son gunduz uykusu sonucunda akşam 6-7 gibi kalkıyor, gece 11-12′ye kadar uyumuyor. Hiçbir şekilde ağlaması vs yok ama çoğu gece huzursuz. Örneğin 5 gecenin 2’sinde bu var. Devamlı kucak istiyor, ayakta gezmek istiyor. Ancak bu devamli olmadığı için doktor da kolik olabileceğine dair bir şey diyemiyor. Onun haricinde gündüz maşallah gayet sakin, gece uykusu da yerinde ama o akşam üstü ile gece yatana kadar olan vakit bir değişik oluyor. Acaba gündüz çok uyuyor diye mi oluyor, onu da bilmiyorum. Bir de bu birkaç gündür o saat aralığında aşırı huzursuz olup ağlamaya başladı. Baktım, atak haftası gözüküyor. Kendini sıkıyor, kızarıp bozariyor. Sonra sakinlesiyor. Ben işin icinden çıkamıyorum artık. Çünkü o 4-5 saat boyunca nasıl uyumaz, uykusu gelmez ben sasiriyorum