Kızımda almıstım bunu. Etiketi koparıp yıkadım ve direk kaldırdım. Hiçç giymek nasip olmadı zaten aldıgımda yaz gelecekti bidaha ki kısa da küçük geldi ozamandan beri her gördüğümde üzülüyorum 😂 şimdi oğlum oldu pembe oldugu için ona yenisi alıcam o yüzden de bunu satıyorum 💕