Bizdede ikinci kez istediler, ikincide kötü çıktı fakülteye sevk ettiler. TER TESTİ yaptılar orda. Terin içindeki tuz oranına göre teşhis konuluyomuş. Şükür onun sonucu iyi çıktı, Allahın izniyle birşey olmaz inşallah, çoğunda ikinci topuk kanı sonucu iyi çıkıyo sizinkide inş öyle olur