B51z51 ben tüp bebek ile hamile kaldım, faktör v bve faktör ıı Leiden testlerine baktılar. Pıhtılaşma çıkmasa da tedavi boyunca coraspin kullandım, tüp bebek transfer hazırlık aşamasında coraspin+1 enj.oksapar kullandım. Test pozitif geldiğinde coraspini kesti doktorum ama gebelik takip doktorum da eş zamanlı ecopirine başladı :)