Merhaba, biz 7 aylık olduk ve iki gün önce sol gözümüzde çapaklanma oldu. Pamuğu çay demine batırıp gözümüzü hafif hafif sildik ve bunu 5-6 defa tabi aralıklarla uyguladık. Şu an çok şükür iyi ve çapaklanma yok. Sebebini tam olarak bilmiyorum ama tahminen yemek yerken, hani ellerimiz sürekli ağızımızda olduğu için ☺️ gözümüzüde bulaştırıyoruz...