⅔ hafta önce yüksek ateş ve ishalden hastalanmıştık her şeyi atlattık ama sonrasında bi öksürük başladı tahliller tertemizdi bu arada öksürüğü de geçer diye çok üstelemedim ama gittikçe şiddetlenmeye başladı hatta öyle çok terliyor ki sık sık üst değiştiriyoruz su gibi oluyor burnu çok akıyor temizliyorum ama nefes alıp verirken özellikle de emzirme sırasında 1-2 gündür hırıltı farkettim sanırım balgamı sökemiyor yarın sağlık ocağında göstereceğim ama ne yapabilirim bunun için geceleri de öksürük yüzünden çok rahatsız oluyor emzik tutamıyor 🫶🏻