arkadaslar gecen ayın 15 inde regl olmuştum 6 gün sürdü ve bitti sonrasından 10 gün sonra tekrar kanamam başladı ve 1 gün boyunca aşırı şekilde devam etti.Daha önce böyle olmamıştı hiç.şimdide olamıyorum zaman geciyor üstünden gecikti böyle bişey yasayan varmı niye olabilir