megazekaa Doğduğundan beri gündüz 1 saat bile kesintisiz uyumadı. Geceleri dsha iyi ama gündüz resmen uykuya direniyor. Gece de uykuya geçirmek için saatlerce uğraşıyorum ya ne yapıyim ben ya
dikkatbebekvar megazekaa benimki de öyleydi gündüz uykularının uzun olmaması normal ama o ayda bence. Büyüdükce düzenli uyur. Ben ayagımda sallrdım ayagımdan bırakamıyodum anında kalkıyodu. Bide yan deneyin sizin kontrolünüzde ise yüzüstü deneyin vs rahat bi pozisyon bulırsa kendine daha uzun uyuyabilir
Mamacitaa1 megazekaa ayı ve uyku düzeni aynı benimkininde şurda bekliyim cevapları, bur umuttur yaşamak 🥺🌿
Ekut megazekaa benim bebeğim suan 3.5 aylık aynen boyle 2.5 aylık kadarken basladı uyku sorunu gunduz uykuya o kadar direniyorki kucagımda sallıyorum yarım saat sonra dalmaya baslarken aglıyor. 1 aydır uyku saatleri eziyet. Uykusu 30 dk ve uyanır uyanmaz tekrar uykusuzluktan dolayı ağlıyor. Dizimde yatmıyor memede uyumuyor sadece kucagımda yuruyerek sallanarak uyuyor cok zor
mematiii megazekaa benimde öyle gecede gündüzde az uyuesu şimdi 3 aylık olduk gece uyuyor sabah 7 de ayakta gündüz iki saat zor uyuyor.
Gokalp23 Merhaba gaz sancısı olabilir,isterseniz kundak ile uyutun ve uyuduğu yerin etrafına U şeklinde yuva yapın.Benim bebeğimde öyleydi bu şekilde uyutuyordum.