KeremA Bebeğim bir bucuk aylık 9 da uyuyor iki saatte bir uyandırmam gereklimi emzirmek için kendi istemesinin bekliyim
irmrdnmzz KeremA en azından ikinci ay dolana kadar takip etmenizde fayda var, sarılık oranınız nedir geçirdi mi ya da hiç olmadı mı
edafmo KeremA 40 geçtikten sonra hiç uyandırmadım. Kendi uyandığında emzirdiğini. Doktorda bu şekilde önermişti
KeremA irmrdnmzz uzamış sarılığı vardı ama geçti artık kilo alımı gayet güzel bazen zar zor uyandırıyorum iki emiyor bırakıyor ama kendi uyandığında daha verimli besleniyor. Bir de bebeğim gazlı emzirdikten sonra belli bi süre gazlanıyor oda huzursuz oluyor bende gereksiz yere besleme yaptığımda
irmrdnmzz KeremA bakın siz bebeğinizi tanımışsınız zaten :) o zaman kendi uyandığında emsin sarılık atlatmışsınız problem olmaz o zaman Allahın izniyle :)
Yesiliremm İlk bir ay evet dikkat edilmeli ama yavaş yavaş kendinizi de onu da rahatlatmaya çalışın eğer uyumak isterse bırakın 3-4 saat uyusun kaliteli uyku uyumazsa beslenmesi de verimli olmuyor