Doktorumuzun söylemesi ile ek gıdaya pazartesi günü başladık ilk gün kabak verdim bi çay kaşığı kadar yedi bugün 1 tatlı kaşığı kadar yedi. Vücudunda kızarıklık yok kaka rengi normal biraz pütürtülü geldi Sadece poposu kızardı alerjisi olabilir mi? Sadece kabak içine ne et suyu ne başka bişey hiç bişey koymadım sadece bi çay kaşığı kadar zeytinyağı koydum oda yarım kabak haşladığım için çok olacağını düşünmüyorum.