Yani eşim tarafı adanalı içli köfte yapılınca yanına bol yeşillikli sumaklı salata yaparlar. Önden de hafif bir çorba. Başka yemek yapmazlar içli köftenin tadı çıksın diye. Adeti kişiye bağlı bizimkiler haşlama yapıyorlar çok ağır olmuyo vala 6-7 yeniyor tabi erkekler daha çok yiyiyor