Gul_94 Merhaba anneler benim 5 aylık kızım var sürekli ikinarak kaka yapmaya çalışıyor doğduğundan beri. Geceleri sürekli uyanıyor huzursuz benimle aynı sorunu yaşayan var mı ?
Ezgiaygunn Gul_94 benim kızım 1 ay 20 günlük bebegimde ıkınıyordu sürekli uykusunda bile 1 hafta damla kullandım gaz sorunu ortadan kalktı komple daha yapmiyor öyle birşey senin bebeğin kendi gaz çıkarabilir aslında kabız mi ondan mı yapiyor accaba