ikbalumaycaca evde duruyor, hipp ve Hamm var bir iki kavanoz yemek bir iki kavanoz meyve.. aniden evden çıkmak gerektiğinde kullanıyorum yanıma alıyorum. Ama çıkış planlı ise kendim yapıyorum. Bir de kavanozları epey işime yaradı ehehe yoğurdu falan ona mayalıyorum. Yaz tatilinde işime yaradı epeyce.. ama düzenli vermiyorum açıkçası.. zira kavanoz mamalar çok püre ben daha pütürlü yapıyorum her şeyi