Senkimsin benim kızım 33 aylık oğlum 15 aylık, aralarında 18 ay var yani 1.5 yaş. İkinci bebeğim planlı gebelik değildi şok oldum kabullenemedim bir süre ama şimdi o bana rabbimin bir hediyesi iyi ki olmuş diyorum. Evet çok zor zamanlardan geçtim ama şimdi birlikte oynuyorlar kimseye ihtiyaç duymuyorlar evde sıkılmıyorlar ve biliyorum ki ilerleyen zamanlarda oğlum konuşmaya başladıkça aralarındaki ilişki pekişecek. Demem o ki 1.5 yaş iyidir iyi😂 tabi sizin ikinci bebiş olana kadar yaş farkı 2-2.5 olur o da iyi🥰