Merhaba ,bebeğim 18 aylık . Domates salatalık kavun karpuz şeftali ı ıhh ne verdiysem şimdiye kadar ya hiç denemiyor bile ya da ağzına değip bırakıyor . Bir kaç kere oyalayıp rende salatalık verdim kusuyor . Şeftaliyi bebe bisküvisi yoğurt rondodan geçiriyorum onu bari yiyor Allah tan ama yaz geçti ne güzel veririm eline yer hem oyalanır hem vitamin alır diyordum ama olmadı var mı fikri olan önerisi olan acaba ? Nasıl aşacağız bilemiyorum .