Herkese selam 3 bucuk aylik bebeğim var. Bu zamana kadar yüzüne krem kullanmadım Dr onermemisti. Şimdi Dr umudu değiştireceğiz soramıyorum. Başlayım mi? Siz kullanıyor musunuz kızlar nemlendirici krem yüzüne? Kullanıyorsanız markası ne(TEMIZ ICERIKLI)
Bir de vucut losyonu olarak ne kullaniyorusnuz?