Arkadaşlar daha önce gece 2 kez uyanıyordu. 1 aydır sürekli uyanıyor. Evet diş çıkıyor ama dişte hemen çıkmıyor ki. Uykusuzluktan bayılıcam. Gece beslenmeside yok. Destekli sallayarak uyutuyorum. Gündüz uykularında sorun yok. (15aylık) neden olur ki sizce?