Kuzuannesi_ benimki de 3 aylık ve astronot montlardan aldım 3-6 ay şeklinde güzel oldu seneye giyer mi sanmam ama bu kış için çok rahat olur. bir de kısa mont almıştım o da 3-6 ay ama aldığım montun bedeni malesef çok çok büyük geldi 3-6 olmasına rağmen 1-1,5 yaşında ancak giyer. Beden tercihini ona göre yapmalısınız derim.