karahann ben hala oğlum için kullanıyorum 1 aylıkken başladım günde 1 kere 6 damla veriyorum buzdolabında kalması gerekiyor probiyotik olduğu için bağırsaklar içinde faydalı kabız olmuyor günde 3 kere sabah öğle akşam 10 damla da
gaz giderici damla veriyorum nurse diye bi damla