İlk kez böyle bir şey yaptım evi taşıma sürecindeyim koliler bir yerde her şey bir yerde bir yandan bebeğim çok huysuz ağlıyor uyumuyor birden yeter diye çığlık attım kendimi kaybettim bebeğimin gözleri büyüdü katılarak ağladı çok suçlu kötü hissediyorum ağlıyorum sarıldım öptüm kokladım gülümsedi ama yüreğim hala paramparça kötü anne miyim ben neden bağırdım 8 aylık küçücük bebeğe