Fatihsnm Seda-lina memur anne baba dolayısıyla erdemli dogumluyum 😅 yıllar sonra taşındık ama güzel şirin bir yer ara sıra gideriz😊
Defnemmm1 Seda-lina erdemlide ablam yaşıyor küçük güzel yer havası denizi felan çevre kurmak isterseniz o biraz zor orda sevmiyorlarmış gelip gitmeyi felan uygunluk olarak nasıl bilmem
Gnsdrn Seda-lina Silifke kesinlikle. Yaz zamanı denize girmek ıxın herkes orayı tercih ediyor. Her sey elinin altında. Havası guzel, carsısı ferah
tomvejerry Seda-lina orayı bilmiyorum hiç gitmedim canım erdemliye ve silifkeye gittim çok güzel gerçekten ne çok küçük ne çok büyük benim çok hoşuma gitti çarşıları vs😌
Didem0101 Seda-lina Mezitli komple suriyelilerle doldu evet ilçe olarak güzel evleri falan iyi ama hem pahalı hem de yabancı dolu canım bilgin olsun
Didem0101 Seda-lina Allah aşkına kim demiş orada Suriye Caddesi bile var 😂 ama orada Suriyelilerin zenginleri yaşıyor o ayrı 😂