Kızım 6 aylık ek gıdaya geçtik çorbalar iciriyodum ama katı geldi sanırım çokta cıvık yapmıyodum açıkçası tok tutsun diye tarhana çorbasının içine ekmek içini doğrayıp yedirmistim ki kızım kabız oldu bugün çok zorlandı ıkınıyo ama gelen yok biraz da pişik olmuş kayısı kompostosu içirdim iki çay kaşığı da hakiki zeytinyağı verdim siz neler yaptınız bu süreçte?