Serpil51 ahh malesef çok fena herşey 😬çok şükür ki ayakkabı, mont ve uyku tulumu ihtiyacımız yok bu sene, geçen bi lcw ye gittim Bi sweatshirt bi tayt aldım 500 tl cik verdim geldim 😒dün de instagram sayfasında zaranin ihracat fazlası ürünleri oluyorya (bana göre orijinal zara değil bi lcw gibi ama beğendim takımı) bi takım aldım kargo ile 370 falan tuttu baskada bişey almadım. Bi hafta 10 gün sonra geçen yılın kışlıklarını cıkarcam bakalım Hagi kıyafetleri oluyor hangileri olmuyor ona göre alışveriş yapcaz