terazikadini Ek gıdaya başladık tadımlar bitti her sebzeyi meyveyi tattırdım şimdi tarif yapıp veriyorum bazen 1 bazen 2 öğün her gün değil ama mesela bir gün 2 öğün veriyorsam 2 3 gün sonra yine veriyorum şükür kabız olmadı hiç bazen yoğurt labne ve meyve veriyorum bazen irmikle muhallebi yapıp meyve ceviz hurma karıştırıyorum bazen tarhana ve sebze çorbası yapıyorum hepsinide yiyor yanlışmı yapıyorum acaba ?
Zeliff terazikadini tadimlar bittikten sonra öğünler başlar yavaştan zaten yanlış yapmıyorsunuz☺️ öğünlere uygun yiyecekler vererek öğün alışkanlığı kazandırmaya başlayabilirsiniz. Kahvaltıda yumurta labne avokado muz vs, öğle ve akşam çorba gibi. Zamanla şekillenir büyüdükçe bizim gibi yemeklere başlarlar.
terazikadini Zeliff bazen sabah yumurta avokado veriyorum veya yumurta labne gibi ama her gün düzenli vermiyorum kabız olur diye
Zeliff terazikadini ama vermelisin artık yavaştan. Kabız olmaz merak etme olduğu zamanda armut erik gibi meyveleri kaynatıp içirwbilirsin ya da yiyeceğine zeytinyağı ekleyebilirsin☺️
Gmzkyr terazikadini doktorumuz her sabah yumurta önerdi. Haşlanmış yada çırpılmış verebilirsiniz , zeytinyağı ekliyorum hep . Meyve vs ile desteklersiniz
ftmnr1523 Yukarıda da belirtmişler alışkanlık kazanması çok önemli şu an artık. Kaç aylık oldu bilmiyorum ama yavaş yavaş özellikle 8. Aydan itibaren öğün sistemi önemli. Çorba bizim doktorumuz çok önermedi. Aynı şekilde büyük kızımda da çorbadan çok sebzeleri yemek olarak tüketmesini sağlamıştık.
terazikadini ftmnr1523 çorba içmiyor zaten yani tarhana sebze çorbası felan püre gibi yapıyorum ama istemiyor
ftmnr1523 7.5 aylıktan itibaren yaklaşık kahvaltıya başlayabilirsiniz. Yumurta haşlanmış veya omlet olarak, sebzeli mücver, peynir, fırında patates, pankek, kaşık dökmesi, avokado benim genelde verdiklerim.