birkizbirerkekannesii canım geyregi batmış olabilir o ne diyebilirsin yanlış tutmaktan oluyor kemikleri çok ince olduğu için kaburgası hasaslasiyor yanı korkulacak bir şey değil.Benim ilk oğlumda olmuştu tatile gitmiştik iki üç aile Allahtan teyzem tanımızdaydı oğlum 3 aylıktı o zaman yüz üstü yatırdı sol elini sağ ayağıyla birleştirmeye başladı aynı işlemi diğerine de yatı yavrum kas katıymış onu yaptıkça rahatladı,aynen sancılanıyor gibi emmiyordu sol gogusumu alamadı oyuzden kıvranıyordu. Arada bu hareketi 2 buçuk aylık oğlumadayapıyorum hem hoşuna gidiyor hem rahatlıyor. Ama tabi böle bişeyde olmaya bilir,bi doktora danışırsın canım.